Shkoni në fillim
Qëndroni në kontakt
Lagjia Manush Alimani, Bulevardi Zogu I Pare Xhabije Shkodër 4001, A
[email protected]
Tel: +355 67 229 0922
Kontaktoni Suportin
[email protected]
WP: +355 67 229 0922

Ktheni të pamundurën
në të mundur
ndërmjet fuqisë së Chatbots

Deri në vitin 2021, mbi 50% e ndërmarrjeve të mëdha do të kenë vendosur produkte si chatbots në shërbimet e tyre.

Chatbot mirsevini tek Core Studio
Chatbots ju uron nje mirseardhje te ngrohte

Si ndihmojnë Chatbots biznesin tuaj?

Përmirson shërbimin e klientit

Chatbots do të jenë vazhdimisht të disponueshëm për klientët tuaj 24x7 duke ofruar mbështetje të personalizuar pa ndonjë vonesë në ndërtimin e besimit për klientët dhe t'i bëjnë ata të ndjehen të rëndësishëm për organizatën.

Automatizimi dhe shkallëzueshmëria

Ndërsa biznesi vazhdon të rritet dita ditës, është e rëndësishme të automatizoni detyra të përsëritura që konsumojnë kohë maksimale dhe të zhvilloni sektorin mbështetës proporcionalisht me të.

Rritje në cilësi

Integrimi me platformat e mesazheve të njohura si Whatsapp, Messenger dhe Slack mund të rrisë cilësinë e biznesit, angazhimin e klientit dhe në fund të fundit duke ofruar mundësi për të rritur shitjet.

Cilat janë rolet e chatbots?

Shitjet
Shitjet

Chatbot-i siguron një sërë shërbimesh shitjesh siç janë gjenerimi i faturës, pagesa dhe statusi i pagesës. Përveç shitjeve direkte, një chatbot siguron me sukses shitjen e ndërthur të produkteve, rekomandimet për një produkt tjetër, etj.

Agjent shitje
Agjent shitje

Chatbot-i mbledh klientë të mundshëm dhe u ofron atyre produkte: karta klienti ose zbritje, si dhe shembuj, krahasime dhe vlersime. Gjithashtu, chatbot-i është në gjendje të mbledhë informacionin e klientit dhe të bëjë emërime dhe kategorizime.

Ndërfaqet
Ndërfaqet

Chatbot-i integrohet me API të përshtatshme për të plotësuar kërkesat e klientëve. Ai është në gjendje të sigurojë autorizimin e klientit dhe integrimin me një shërbim tjetër celular ose kompjuterik. Pas integrimit, një chatbot jep rezultatin e përpunuar në formatin e duhur.

Ndihmues
Ndihmues

Chatbot-i ofron support dhe mbështetje të klientit 24/7. Chatbot-i i përgjigjet FAQ dhe kursen kohën e agjentëve. Chatbot-i është gjithashtu në gjendje të lidh agjentët me përdoruesit nëse është e nevojshme.

Informues
Informues

Chatbot-i grumbullon të dhënat nga burime të ndryshme në një mesazh dhe njofton klientin në lidhje me ndryshimet e shërbimit, produkteve, politikave të privatësise, etj.

Humorist dhe argëtues
Humorist dhe argëtues

Vlera kryesore e një chatbot-i është rrjedhja e bisedës me përdoruesin. Një chatbot është në gjendje të krijojë një amtoshpere miqësore dhe të përmirësojë gjendjen shpirtërore të përdoruesve.

Industritë ku Chatbot-i mund të jetë një ndryshues i lojës

Chatbot jam si mund te ju ndihmoj
Dyqanet Online

Duke vepruar si një asistent personal, chatbot-i mund të ndihmojë, udhëzojë dhe të ofrojë produkte të personalizuara për klientët në blerjen e produktit me ndihmën e plotë të ofrimit.

Agjensitë Turistike

Guidat janë një pjesë bazike e çdo plani të udhëtimit. Chatbot-i jep informacion rreth udhëtimit, akomodimin,etj. Ai mund të planifikojë një itinerar të plotë (Rezervime hoteli deri në fluturime).

Spitalet

Ndërfaqja me zë/tekst chatbot-i mund të veprojë si të gjithë në një bashkëpunëtor të tryezës së parë që administron rezervimet, inventarin dhe siguron ndihmë në kohë për pacientët.

Shëndeti dhe Fitnesi

ChatBot-i i paisur me detaje mund t'i udhëzojnë përdoruesit me ushtrimin, aktivitetet për të ndërmarrë, zgjedhjen e ushqimeve duke siguruar që çdo individ jeton një jetë shëndetësore.

Na tregoni për problemin tuaj.

Jeni gati të shikoni
fuqinë e një Chatbot?

Të qëndrosh në telefon për orë të tëra me shërbimin ndaj klientit do jetë së shpejti një gjë e së kaluarës. Duke përdorur chatbots për qëllime marketing, shitje, dhe komunikim ti mund ta rrisësh biznesin tënd më shpejt. Gjithashtu, ato mund të rrisin shitjet tuaja dhe të promovojnë produktin tuaj. Ato do të shkurtojnë koston e shërbimit ndaj klientit.

Bizneset e mëdha dhe të vogla mund të përfitojne nga chatbots. Ato I japin klientit tënd një eksperiencë të përsonalizuar, të mbledhin dhe analizojnë të dhënat e tyre dhe të ndihmojnë të reduktojnë kohën e shërbimit ndaj klientit. Më e rëndësishmja, ti do të jesh i aftë të parashikosh blerjen e rradhës të klientit tuaj. Ti mund të përdorësh chatbots për zhvillimin e marketingut, kërkime apo support ndaj klientit.

Cookies (Biskotat) na ndihmojnë që ne të ofrojmë shërbimet tona. Nga përdorimi i shërbimeve tona, ju jeni dakort të përdorni biskotat tona.