Ktheni të pamundurën
në të mundur
ndërmjet fuqisë së Chatbots
Deri në vitin 2021, mbi 50% e ndërmarrjeve të mëdha do të kenë vendosur produkte si chatbots në shërbimet e tyre.
Si ndihmojnë Chatbots biznesin tuaj?
Cilat janë rolet e chatbots?
Industritë ku Chatbot-i mund të jetë një ndryshues i lojës
Na tregoni për problemin tuaj.
Jeni gati të shikoni
fuqinë e një Chatbot?
Të qëndrosh në telefon për orë të tëra me shërbimin ndaj klientit do jetë së shpejti një gjë e së kaluarës. Duke përdorur chatbots për qëllime marketing, shitje, dhe komunikim ti mund ta rrisësh biznesin tënd më shpejt. Gjithashtu, ato mund të rrisin shitjet tuaja dhe të promovojnë produktin tuaj. Ato do të shkurtojnë koston e shërbimit ndaj klientit.
Bizneset e mëdha dhe të vogla mund të përfitojne nga chatbots. Ato I japin klientit tënd një eksperiencë të përsonalizuar, të mbledhin dhe analizojnë të dhënat e tyre dhe të ndihmojnë të reduktojnë kohën e shërbimit ndaj klientit. Më e rëndësishmja, ti do të jesh i aftë të parashikosh blerjen e rradhës të klientit tuaj. Ti mund të përdorësh chatbots për zhvillimin e marketingut, kërkime apo support ndaj klientit.